Ši metodinė priemonė yra skirta magistrantūros studijų studentams, lankantiems Kūrybinių industrijų kurso paskaitas, ir tiems, kurie nori pažinti meną ir komerciją, kūrybiškumą ir verslumą jungiančių naujų veiklos formų savitumą, jų raišką ir vaidmenį postindustriniame, postinformaciniame pasaulyje.
Leidinyje atskleidžiama kūrybinės industrijos, kaip pagrindinio globalizacijos, nacionalinės ir tarptautinės ekonomikos, kultūrinių mainų ir komunikacijos variklio, svarba. Pristatomi naujo kūrybinio pasaulio ir kūrybinės visuomenės ypatumai, jų organizavimo ir formavimosi principai, naujos meno, mokslo ir technologijų jungtys, naujųjų medijų meno, industrinės kultūros formos. Aptariama kūrybinių industrijų įtaka miestų plėtrai ir jų kultūrinei infrastruktūrai, kūrybinių miestų, kūrybinių klasterių idėjos. Analizuodami miestų regeneracijos projektai, kultūrinių (kūrybinių) kvartalų ir centrų atvejai.